Letitgo

What is Letitgo?


1.

Verb; The combined form of "let it go" but faster with more attitude and usually when your to annoyedto talk about what there buggingyou about anymore.

Nathan: You gonna go fix the Stove now?

RD: yeah why?

Nathan: Lets hope you don't catch the kitchen on fire like last time,lol

RD:-growlz- Letitgo!

See annoyed, funny, cool, weird

2.

A word used during a petty fight between two people. Usually towards the end of an argument, telling someone to get over it.

Rick: "Damn dude i cant believe you just double dipped that chip, that's fuckin gross!

Nick: "Lighten up man, its not like i got herpes!

Rick "Still thats gross"

Nick: "Letitgo Chief"

See go, fight, word, ass, fake, boobs


0

Random Words:

1. Surfing the internet on your smartphone while taking a shit at work. Bro1- Hey bro what do you do at work? Bro2- Dude, I shit surf all..
1. what would Samuel L. Jackson do? guy: look there's a man and his wife robbing a diner, W.W.S.L.J.D? guy 2: he would kick ass and..
1. W.G are the initials of a deceased English cricketer, W.G. Grace Dr William Gilbert Grace (1848 - 1915) was the greatest cricketer Engl..
gridsup.com